happy bday

Idag fick jag lust att åka ner till stan, och just i denna stund insåg jag att jag måste köpa en present till systerson som är fyra år idag!! Redan gått fyra år så sjukt snabbt tiden går!
Och Luke Hemmings från 5sos fyller också år idag om ni inte visste de men viktigast är systerson min stiliga älskling!
Men, iallafall så smsade jag Lua och så åkte jag, Lua och Zilan till stan, köpte present (en pippi klocka han vill ha, ska tvinga honom ha på sig den varje dag eftersom att jag har känslan att han kommer tröttna på den efter typ en kvart lr så) sen köpte jag ett par enkla ballerina skor som kommer säkert gå sönder på typ jaa får se, en vecka? 
skor går sönder lätt med mig ok? ok. 
SEN SIST så köpte jag två blusar från H&M och jag tog bara kort på den ena eftersom att jag har just nu på mig den, för lat för att ta kort på den andra men jag kommer ha på mig den någon gång då kan ni se en bild på den! Bästa kvaliten på bilden jag vet jag vet sjukt nöjd åh så nöjd jag är!!! :D
 
Nu ska jag återgå till att rensa min mail, kommer aldrig bli klar typ..
 
 
 
 
 
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback