stökig som min garderob

Nu, efter flera timmar har jag hittat en design jag gillar, tog sin tid.. Jag är så okunnig när de kommer till kodmallar osv.. Tog mig sjukt lång till till att förstå hur jag skulle få headern som jag ville, den är fortf inte som jag exakt vill ha den en jaja de får vara så idag iallafall! Ser helt okay ut liksom haha!
Gillar att de är vitt men med lite färg ändå, de jag var (fortfarande) ute efter :)

Annars så har dagarna rullat på helt okay. Jag har haft en massa att tänka på under den senaste tiden. Min hjärna känner sig som min garderob; stökig.
Jag ska försöka skriva bättre inlägg, måste bara få lite tid att tänka och se hur saker och ting blir. Kram!
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback