14-06-20

Satt och lyssnade på musik och kom på att jag måste blogga! Kändes som att jag inte bloggat på flera veckor men de var bara tre dagar sen jag skrev. 
Jag har pluggat massa matte de senaste dagarna, och idag tänkte jag att jag förtjänar en dag off och pluggar vidare imorgon! Jag vill verkligen satsa nu den här månaden, jag vill verkligen klara av slutprovet! 
Vilket jag antagligen kommer göra om jag inte ger upp liksom, right? 
Seriöst så gör jag inget speciellt på dagarna, dricker massor med té, läser, är inne på tumblr, och lyssnar på musik. De är så jag spenderar mina dagar om inte jag pluggar. 
Fun fun, nja inte riktigt. Skulle inte tacka nej till en resa någonstans långt långt bort från Sverige! 
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback